Thursday, December 16, 2010

rumahku syurgaku..

kali ni aku nk share sal rumah aku kt desa pandan…hii…aku sebenarnye baru je pindah kt sini..sebab baru jumpe rumah yang menepati citarasa aku..hihi…lebih2 pulok!! huu… kawasan ni mmg oke sgt2 lar…da security 24hour,fully furnished,sewa pon oke lar… yang plg penting…tingkat atas skali & xde lift..hoho…penat siot!!! tp aku puas ati la…sebab kawasn umah ni tenang jer..huuu…then bonus nye tngkat bawah skali ialah rumah   “ABG JAMM”( SALLEH YAAKOB) huhu..tp aku xpena terserempak ngn die lg..mgkin xde rezeki nk berlawak jenaka ngn die kot..haha…xperla kawan2 aku nk tunjuk kt korang pic umah baru aku yang bagaikan mahligai ni..hihi…..

DSC00228 

ruang dapor..         

DSC00232 

myswett bedroom….

DSC00230

DSC00235 

 DSC00236

DSC00231

our hall…

1 comment:

  1. macam kenal jer umah nie...huhuhu..=P
    cantekk nyer umah kite..hik3..

    ReplyDelete