Friday, December 17, 2010

my birthday =)..

23 Disember ni birthday aku…xtaw lar hadiah pe lak yang aku dapt taun ni….huu..tapi kalu aku diberi pilihan, aku nak sgt!!!!!!! HANDBAG jenama CHARLES & KEITH, KASUT CHARLES & KEITH….. or camera… senang je birthday aku ni lar org plg jimat skali..sebab da ujung tahun kan ade MEGASALE discount maut 2.. sampai 50% 70%..huu…tp xde pon org nk bg aku hadiah yang best2 cmtu…huhu…xpela..xkn nk mintak pulak kn..terima je lar pe pon org bg….aku bersyukur jer.hii…over plak nk mintak2 kn..hurm…

handbang

                       ni lar handbag yang aku nk…. huu…dpt bonus blh lar bli..

kasot                                        ni plak jenama kasut yang aku suke…

2 comments:

  1. amboiiii...siar pamerkan lagi apa yg nak erk..
    huhuhu...smoge dpt apa yg nak tu...=P

    ReplyDelete